top of page
Hoe bestel ik medicatie of voeding en wanneer haal ik deze op?

Om bestellingen van voeding en medicatie sneller te kunnen verwerken, vragen wij u deze via het formulier hieronder door te geven, zodat de praktijkassistente deze vlot kan verwerken! Heeft u geen internet? Dan kan u ze telefonisch doorgeven. Bestellingen via SMS, WhatsApp en Messenger zullen niet langer verwerkt worden!

​

Vanaf 10 november 2022 kan op voorhand bestelde voeding en medicatie waarvan de beschikbaarheid bevestigd werd via email op volgende momenten vrij afgehaald worden bij de assistente:

Maandag: 9u – 12u

Dinsdag: 9u – 13u

Woensdag: 9u – 14u

Donderdag: 9u – 17.30u

​

Heeft u toch dringend uw bestelling nodig buiten deze uren, geef ons dan even telefonisch een seintje.

Bestelling Diervoeding/Medicatie/Andere

Bedankt voor je bestelling! Wij doen het nodige om je bestelling zo spoedig mogelijk te verwerken! Voor de meeste producten hou je best rekening met een levertijd van enkele dagen tot een week. Voor zeer dringende leveringen kan u ons best ook telefonisch contacteren op het nummer 0473/45 49 68.

bottom of page